2012. augusztus 21., kedd

nem szeretem ha egy légy ébreszt hajnali hatkor..
LÉGY, LÉGY HALOTT!
hát még mindig itt vagy?!:(

indokolatlan seb az orrom alatt.

ez a fos idő kikészít.
tegnap rendesen meleg volt,
ma meg fagytam meg meleg kardiban...
jön az ősz, nagyon látszik.

takarítás mániám lett.
és nagyon rossz
nem tudok megülni a seggemen nyugodtan..
ha már rend van akkor meg tornázom.
nem valami normális.
belefogytam abba a naciba
ami három éve csak álom volt.
khm.

pénteken fodrász.
két hét és suli.
utolsó év
elsem hiszem.


arcom 1
Term Dates 2012 - 2013 Autumn Term
Tuesday 4 September - Thursday 20 December
arcom 2      Year 11
SubjectEnglishMathsSciencePE/GamesRE & CitizenshipICTOption AOption B
Hours Per Week54522133
perszeee...anyád!

nem vagyok féltékeny,
sem irigy
hisz nincs kire/mire.
csak kibaszottul átbaszottnak érzem magam.
megint :)
de ez volt az utolsó!
jössz Te még az én utcámba, de kibaszlak!;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése